söndag & svinkallt.

2009-02-01
12:41:40


här hemma är det 20minus grader idag, svinkallt.

jag har lekt med anna hela helgen, i fredags var i stan & busa med massa. tack för det! : )
och igår var vi hemma hos anna först, sen åkte vi hem till aspås, vi lagade mat & mös. vid halv sju somnade vi båda, anna vaknade när körslaget börja, men jag sov vidare till tio jag. sen var vi vaken typ 2timmar till, sen gick vi å la oss igen. skönt att få sova ut faktiskt! : )

idag har vi bara segat, vi har varit ute och tagit kort, men det var så svinigt kalls så vi gick in igen.
men några fina bilder blev det. 



bebis har blivit duktig på att gå, sötnos! jag saknar er i haninge!





ikväll kommer baby, jag längtar! :) du är det finaste i mitt liv.
/em.


 
Kommentarer

Olivia är en riktig sötonge! <3

2009-02-01 16:18:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.