stockholmo, i love it.

2009-02-22
00:15:27


imorse vid åtta vaknade jag av att olivia skrek. sen skrek hon & skrek & skrek. till slut kunde jag inte somna om.
när moster prata i telefon passa jag henne lite. hon satt i mitt knä och kika på min mobil, å så kolla hon bakåt på sunniva & grina flera gånger. sötfia. sen somna hon i mitt knä, så jävla sööööt. hon brukar aldrig kunna somna i min famn.


vid tolv åkte vi in till stockholm. vi träffade maths & sunnis kompis maria. vi gick runt i alla affärer kändes det som, men hitta typ ingenting. men i sista sekund fann sunniva det hon letat efter hela dagen, en vippig kjol.
jag köpte mig en skinnjacka, som jag kan ha i sommar :) + att min underbara pojke köpte jeansleggings till mig, men han ska få pengar på onsdag.


- är du oxå långtradarchaffis? eller du kanske bara kör truck? truck-ele-truck.


jag har även klippt sunniva, hon gillart. och tjata fick hon oxå, säkert en kvart.



nu skriver jag för långt, så att ingen kommer orka läsa. men jag måste bara fråga, VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MELODIFESTIVALEN NU FÖR TIDEN?!
seriöst, alla sög. inte ens ett skämt.


fet diss till melodifestivalen.

/em.


 
Kommentarer
Cissi

Hur kan damen handla skinnjacka och du är fattig som en kyrkråtta ;) <3

2009-02-22 11:48:41

haha, jag handla fast jag inte har råd ;p haha.

men jag får ju lön på onsdag, så låna kan man : )

<3

2009-02-22 13:51:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.