duktig tjej.

2009-01-21
22:25:34


jappjapp, nu har jag varit duktig : )
jag var & jobba, sen fick jag för mig att jag ville ut & gå, så jag ringde elin och fråga om hon var på, å det var hon ju :) så jag gick hem till henne, hon baka kladdkaka till sin klass, den såg jättemumsig ut! : )

vi gick i ungefär en timme, det var skönt! : ) sen gick vi hem till mig och gjorde smoothies, jättegoda! och så kika vi på made in sweden. guud vad den där killen, kim tror jag han heter, är otacksam :o dålig stil tycker jag! 


elin gick just hem, och jag ska nog gå & lägga mig. så jag blir frisk nån jävla gång. min hals vägrar sluta göra ont, men jag ska väl försöka gå på skolan ändå imorgon, men får väl se hur jag känner mig när jag vaknar.
nästa vecka blir det nya tag, för då ska jag hålla mig frisk & gå på skolan varenda dag, för jag vill verkligen det.


cpbild, men den bjuder vi på ;)


jag vill även ha en liten maths brevid mig inatt när jag sover, men får jag det? nej.
/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.