emma är ett duktigt barn.

2009-01-28
17:21:25


i söndags var jag med jennifer, hos henne. jag tog med mig min systemkamera, så vi kunde ta lite 'fjortisbilder' : )
och det gjorde vi oxå, massor.

jag har varit duktig på skolan i veckan tycker jag. imorgon blir det nog lite problem, för då börjar vi kvart över åtta. och att vakna av en väckarklocka så tidigt är inte riktigt min grej, ni vet.
men jag ska klara det : ) för nu vill jag verkligen gå på skolan! 
fredrik har varit med mig idag oxå, han var ett litet mobbat barn, som ringde stora emma vid halv tio, vi träffades strax efter elva, sen drog han när vi började våran lektion vid tolv.
jag fick spela bowling på hans ipod ( efter lite tjat )



här kommer lite bilder sen jag var med jennifer. enjoy!


dessa bilder är klickbara :)



jag vill vara med min sunniva, baka chokladbollar & se på andra avenyn! 
/em.


 
Kommentarer

kom bara :)

2009-01-28 17:24:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.