jag är lycklig.

2009-06-01
20:10:30


För min älskade & saknade lilla fisplutt är häääääär :) Känns som 100år sen vi träffades, fast det bara var i förrgår ;) Du är bäst honey, duvet.

Tänkte lägga in en dagens lista, men jag orkar inte.
Orkar inte heller skriva några roliga eller intressanta inlägg heller (inte för dom varit bättre förr kanske, men det kändes bättre).

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Rolf Maths Oskar Espemo.
Jag önskar du visste hur mycket jag älskar dig,
 hur mycket jag älskar när du är i min närhet, 
hur mycket jag älskar när du tar på mig eller
bara säger mitt namn.
- Du är verkligen mitt livs loooove.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 
Kommentarer

Tackar så mycke :)

Visst är de UNDERBART att vara kär!!

2009-06-02 21:02:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.