fun with dick and jane.

2009-03-15
22:37:42


Jag orkar inte kolla på min favoritfilm i hela världen för jag mår så illa. Det känns verkligen inte bra.

Imorgon händer det grejer ska ni veta. Först ska jag till skolan & prata med rektorn. Sen ska jag & Sanna plugga på körskolan, eftersom vi är inskrivna på samma & båda vill ta körkortet någon jävla gång ska vi gå dit tillsammans, mycket roligare än att sitta där själv.
Någon fler som är inskriven på Anderzons trafikskola? :)


Jag är så himla glad att jag har dig snuffen. Du anar inte. Jag vet att jag är väldigt sur & tvär, men det är bara just nu.
Jag lovar att bli bättre.
- Jag älskar dig.
<3



Baby & jag ska fika när det blir paus, för han kikar ju såklart på favvisfilmen.
Hoppas jag inte får upp det igen.



Idag var jag, Mia, Carmen & Christopher i badhusparken & mös i finvädret. Även Mias kompisar & syster var där :)
Bilder kommer imorgon, det är massor! :)
Ha en bra måndag allihopa, för den närmar sig fortare än ni tror ;)


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.