måndag kväll jao.

2009-03-09
23:42:45


Ojoj, ikväll känner jag saknad. Jag saknar Jennifer, Sunnivan (minbaramin), Mathilda, MATHIE, ja, alla som jag inte umgåts (stavning?!) med på ett tag. Eller Sunnivan & Maths har jag ju varit med nyss, men jag saknar er ändå, för ni är så jälla goo asså :)


Och så måste jag berätta att idag på jobbet så svimmade jag. Jag vaknade upp på golvet & hade skitont i armen, hade nog landat på den. Lite läskigt är det ju, jag har aldrig svimmat förut. Och det kom ingen förvarning heller, ibland känner man ju att det börjar svartna för ögonen, typ när man ställer sig upp för fort.. Men inget sånt.


Jag är svintrött och ska sova. Känner mig lite febrig. 
Somnade faktiskt i typ en timme. Och nu ska jag ge sömnen ett försök till.


 
Kommentarer

ja alltsåå, jag saknar dig också. jag kan hålla ditt huvud om det är alldeles tungt av all feber.

2009-03-10 00:37:15

Jag saknar dig med, gumman <3

2009-03-10 20:42:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.