måndag morgon, helt fel.

2009-03-09
08:04:52


Igår tog vi en tripp till Sundsvall, hämtade Erika & mormor som varit hos moster, Rolle & Olivia. Vi sprang en sväng på Birsta oxå, hittade mig ett par nya skor. Det behövdes.

Olivia är förövrigt väääärldens sötaste barn. Men det visste ju ni oxå! ;)


Imorse var man uppe med tuppen, jappjapp. Klev upp runt halv sex någon gång, och gick iväg och jobba till sju & tog bussen till skolan fem över sju. Så nu sitter jag här, och väntar på att börja. Seeegt.


Funderar på att skriva in mig på någon körskola idag, hm.. Måste ha pengar. Kanske skulle få låna av mormor & morfar, snälla som dom är : ) Men jag vet inte, det känns så dumt..


Nu ska jag se var jag har mina böcker, och vilken lektion vi har.
Ha det bra!


 
Kommentarer

men emma. spara pengar i två månader så är det löst sen :P

2009-03-09 10:09:00
Anonym

jag antar att det var du som kommenterade i min. och NEJ, det tror jag inte. men det är ju ett sett ;)

2009-03-09 20:33:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.