ohlala i love you baby.

2009-03-14
01:12:36


Min älskling är bäst. Det vet vi alla.

Idag har jag varit med Mathilda : ) det var riktigt kul, FAN VAD JAG HAR SAKNAT DIG TJEJEN! 
Undrar varför vi inte umgås med, vi bor liksom i samma by & jag är hemma varje veckordag & har inte speciellt mycket för mig.
Vi gjorde iaf tacos. Maths kom till middagen oxå :) Wihooooooo.


Det är jätteroligt när jag läser igenom min blogg, för då ser jag att ni som inte känner mig, eller brukar vara med mig inte förstår min mening i allt :D haha. Jag har så mycket saker som jag säger oseriöst, som låter så seriöst i bloggen : D Haha. Så tolka mig rätt.


Nu ska jag gå till baby som spelar guitar hero.


 
Kommentarer

haha nej, du är JÄMT skithet! =D

2009-03-14 10:56:04

Men det är ju bara att ringa så leker vi :D Har saknat dig med :D

2009-03-14 11:41:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.