otroligt mätt, men ändå hungrig?

2009-03-17
19:55:07


Snart börjar den där jävla Linda Rosing skiten, haha. Måste ju kolla bara för att det är så pinsamt.
Men sen, då äre grejer! Desperate Housewives! :) wie. Som jag har längtat.

Jag är skitmätt efter middagen & efterätten, men ändå ashungrig. Skitknäppt. Bleah säger jag bara.


Idag köpte vi 3st Joakims, en kan sticka, en massera & en kan bara vara lite flum. 
- Alltid bra att ha en Joakim.



Maths var är du när jag behöver dig som mest? :( Wish you were here.
<3


 
Kommentarer

ååh, så där känner man när man jobbar och är hungrig.. om man jobbar på donken då vill säga. bleeeeaah.



men det är ju jättebra med flera jockar. då kan man tappa bort en, skicka hem en för att sen ångra sig och ha en kvar :)

2009-03-18 02:50:06
jocke

en som kan massera men inte ger lilla Emma massage. dt blir bra :)

2009-03-18 20:05:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.