upprörd.

2009-03-12
16:32:09


Igår läste jag något skithemskt.
Det är en tjejbloggare som jag följt ett tag, som var gravid. 
Och så var hon på ultraljud och där såg dom att bebisen varit död sedan vecka elva, och hon "skulle vara" i vecka sjutton.
Fatta vilken sjuk känsla, att ha gått i flera veckor och varit lycklig över att bli en förälder, men sedan på en sekund vänds världen upp och ner. Stackars människa.


Jag skrev ju in mig på körskolan igår, då gjorde jag ett test medans jag var där. Och på första försöket klarade jag fas fordon :) det kändes bra.
Så jag var in en sväng idag med, då klarade jag både fas a & b. Så nu är jag lite småmallig & stolt över mig själv. Hihi.


Har gjort om bloggen oxå, som ni ser.. Vad tycker ni?
Jag tycker att den ser exakt ut som alla andra jag gör, skittråkigt!
Ungefär så här....




 
Kommentarer

haha du kan se ut hur som helst du, du är ändå skithet! :)

2009-03-12 21:26:08

Grymt! Du kämpar på bra hör jag. Jag hejar vidare! :)

2009-03-12 22:58:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.