dagens lista.

2009-05-26
11:33:45


Dagens humör: Helt okej, lite mer uppspelt än vanligt ;)
Dagens mående: Nervööös!
Dagens borde: Gå till faster snart.
Dagens frisyr: Diadem så luggen ska lägga sig bakåt.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, linne. Men senare då jävlar blir det fina balklänningen :)
Dagens planer: Fixa balgrejs, sen baaaaaal.
Dagens materiella vill ha: Ny mobil, min är helt fukkad.
Dagens längtan: Daaaaaaarl ikväll :) Han kommer vara beautiful <3
Dagens fundering: Klarar jag körkoret?!
Dagens beroende: SNUS, fyfan. Men ikväll blir det ingen alls.
Dagens tråkigaste: Min blogg.
Dagens tidning:  Ingen. Men jag läste löpsedeln på öp & lt.
Dagens låt: Toppen - Längst fram.
Ta mig till sommar & Turkiet!


 
Kommentarer

jag såg det snodde lite bilder på er sötnosar :)

<3

2009-05-27 13:05:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.