Caroline Norlander

2009-11-11
11:28:57


Kommer du ihåg alla bus vi gjorde? Som när vi snodde cigg och satt å rökte uppe på skolan, hii.
Eller när vi gick in på ******* z och skrev massa bus på pressen? haha, jag kan inte mer än le.
Jag saknar dig så mycket, varje dag, det gör så ont i mig att du är borta, det känns som om vi nyss sågs, men ändå inte.
Jag kommer ihåg sista gången vi sågs, det var morgonen innan vi skulle åka till sthlm, och kvällen innan var du till oss och hjälpte till att trassla ut erikas draperi, kommer du ihåg?
Och jag kommer ihåg sista kramen, det var när emelie hade snott cigg av hennes pappa -och vi vart så himla glada att vi tokkramades, haha.
Ååh vad jag saknar Du var så fin, eller är. Jag vill så gärna veta hur du hade varit nu, och var du varit. Hade du gått skola? Eller hade du hoppat av? Kanske du var här i oslo med mig och var barnflicka, eller kanske du sökt idol & varit värsta kändisen hihi. det gör så ont att inte veta, men kanske det finns ett idol i himelen, det hoppas jag, jag vet att du skulle vinna!
Gumman, jag skulle göra allt för att få dig tillbaka, men det finns inget jag kan göra, mer än att hoppas att du har det bra.
Jag älskar dig, det vet du! och jag tänker på dig hundra gånger om dagen, du kommer alltid vara en del av mig, och jag kommer alltid vara den del av dig. Big love!



 
Kommentarer

Herregud vilken grinattack jag fick! :'(

2009-11-11 11:51:31
Katta

Vad fint emma

2009-11-11 13:00:16
Anonym

Fint skrivet, de kom en tår <3

2009-11-12 14:31:40
Anonym

Det var jättefint skrivet!

Saknar dig söt <3

2009-11-12 18:57:15

Kommentaren var från mig :)

2009-11-12 18:58:19
Stefan Falkelind http://falkelind.blogg.se/

Vad fint skrivit.

2009-11-13 19:35:55

är det du som har gjort filmen gumman?



Ibland sitter jag och tänker på vad hon hade gjort för någe om hon hade funnits hos oss. Men jag skulle tänka mig att hon skulle vara med i dansbandskampen ':)



Saknar både henne och dig <3

2009-11-15 15:57:39

Ja varför inte, hör av dig när du har tid

2009-11-17 17:25:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.