Ett långt inlägg.. Och 1år & 2månader med hjärtat - i love you!

2009-11-05
22:41:13


Min blogglust har försvunnit med vinden. Det beror mest på att min dator är världens segaste.
Så nu vill jag att hela min släkt (& ni andra som tänkt ge mig en juklapp) samlar ihop pengar till en bärbar dator till mig i julklapp. Då lovar jag minst 2 inlägg varje dag & minst ett inlägg med bilder.

Jag ska förklara så ni förstår hur min dator egentligen mår..
1. en viss Evelina Karlsson har spillt oboy över hela, så knapparna funkar inte. Vilket innebär att jag har extra mus, tangentbord & musmatta (asstörigt)
2. Tangenterna är intryckta, så jag måste slå på tangentbordet så det går till sig.
3. Den är hur seg som helst, kan ta 10min att få igång den, sen 1år tills den fått upp internetrutan.
4. Laddningssaken är glapp, så hela tiden piper den & låter, blinkar & stör.
- Det där är bara en del av min dator, den måste upplevas för att egentligen förstås.


I alla fall, idag har jag varit på teater med familjen - snövit. Det var barn & ungdomar som spelade, dom var riktigt bra faktiskt! Och sjöng fint gjorde dom med :)
Skulle egentligen vart med Cissi, men som sagt det blev teater. Och eftersom jag inte har några pengar på telefonen så kunde jag inte meddela dig detta, din lilla saknade människa 10min från mig ;) haha.
Sen har det inte hänt mycket alltså, livet rullar på som vanligt här, med hushållssysslor, Eveliinahäng & massa saknad till Sverige. Men jag ska bita ihop & klara tiden ut.

(Ni f ö r s t å r inte att detta har säkert tagit mig en halvtimme att skriva, pga att FFFFfffFf har hängt sig!!!)

Min fina teckning jag gjorde hos Eveliina medans jag underhållde henne C.

Lite bilder sen jag var hemma i Sverige, mitt fosterland:

I norge faktiskt, på väg hem.



 
Kommentarer
Stefan Falkelind http://falkelind.blogg.se/

Jag hör att du måste få en ny dator. Jag skulle bli tokig om jag hade en sån som du. GRATTIS till att ni hållit ihop så länge. Du kan bli veckans blogg på min blogg.Anmäl dig.

2009-11-06 08:09:36

hihihihi. . det var faktiskt en liten olyckshändelse :P

2009-11-06 15:58:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.