Klockan är ju bara barnet, som jag själv skulle sagt..

2009-11-25
09:05:15


Hello suckers! Idag är det;
23dagar tills jag åker till Moster, Rolle & Olivia.
27dagar tills jag kommer till Aspås (och får träffa darling).
29dagar till Julafton. (tills jag får datorn ni samlat ihop pengar till)
& jag å Maths har varit tillsammans i 1år, 2månader & 20dagar!
(Dagarna stämmer kanske inte exakt, men nästan!)

Idag ska jag hjälpa Linnéa att flytta från Billingstad till Majourstuen, snäll som jag är ;)
Och innan det ska jag svänga förbi hos Cissi & bjudas på en kopp kaffe.

Igår på afron höll jag på att börja grina. Det är det jag kliver upp för på tisdagar, det är det jag ser framemot varje vecka. Men vad händer?! Jo, min astma freakar så jag måste sitta och försöka andas 45min/50min.. KULnot..

Nej, nu ska jag inte sitta här & tugga gammal spya, utan dra mig iväg för nya äventyr!
Hade.


 
Kommentarer

ÄCKEL. tugga gammal spya?! vafan, -.-

;) <3

2009-11-26 01:55:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.