Michael Jacksons hemliga son & jag.

2009-11-02
12:04:19


Jag har haft en sjuukt underbar vecka med min älskling. Inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar dig.
Duvet..
Jaja, nog om min älskling! Haha.
Helgen vart lyckad, i fredags var vi hos Johanna & drack lite alkohol, det kommr några graabbs.
Ena var så lik Michael Jackson så det var sjuk, han heter Mike för mig. Har ingen aning om hans riktiga namn.
Och vi har en sjukt bra plan Mike & jag, hihi....
Sen i lördags skulle vi äta lite tacos hos Johanna, men jag & darl bestämde oss för att tillbringa hela kvällen i sängen & kolla på film - såå mysigt.
Sen igår lämnade jag & Eveliinayao av honom på flygplatsen & han fick tillbringa ännu en natt utomhus i Luleå ;) Stackarn.
Idag var jag så pepp till att börja en ny vecka så jag vakna av mig själv redan halv sju, så skönt sååå..
Jaja, nu skrev jag supermycket & jag tänkte skriva min vecka hemma oxå sen.


 
Kommentarer
Stefan Falkelind http://falkelind.blogg.se/

Jätte fina bilder på er.

2009-11-02 17:22:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.