Min kärlek till dig växer & gror :)

2009-11-06
12:02:34


Ojoj så trött man kan vara då.. Det är något som E har smittat mig med, jag liker det ikke vill jag lova!
Men jag har iaf lyckats städa hela huset, det segaste jag gjort på många många år, eller ne, det är segare att sitta framför den här dampande cpdatorn.

Såååå, vad händer idag då kära vänner? (det här är en fråga som vill ha ett svar!)
Själv drar jag iväg till fjällen med familjen & ska åka slalom hela helgen, det gillas! Vi ska bo i deras stuga i kvitfjell, och Camilla har paxat att jag ska sova med henne, det blir myyssss.

Hur kan man bli så lycklig av en person? En person som befinner sig 120mil härifrån.
Det finns inga tvivel om att jag vill leva hela mitt liv med just den personen, men ändå är det konstigt..
Jag menar, vi träffas med minst 6 veckors mellanrum, vi pratar max 2ggr i veckan & smsar typ 4ggr i veckan..
Hur kan man fortfarande ha så starta känslor, om inte ännu starkare? Jag är som nykär, och det känns fantastiskt.
Jag älskar dig darling, duvet <3



 
Kommentarer

Det blir mys hos Johanna ikväll! :)

Ha så kul i backen ;)

2009-11-06 15:03:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.