My day.

2009-11-27
07:21:10


Godmorgon Sverige! Jag saknar er allihopa, men mest saknar jag min underbara familj!

Jag och Eveliina klev upp med tuppen och hade frukostdate med tända ljus, supermysigt tycker jag - dock inte Eveliina. Hon tycker jag är knäpp, jag fattar inte deee ;)
Eve lämna sin dator hos mig, eftersom hon ändå ska tillbaka när hon slutat jobba. Så jag passar på att sno den en sväng, jag håller även på att ladda hem "Jul i Kapernaum", en julkalender som gick 1995, jag har en svag minnesbild från den, och jag hoppas den var bra! Det återstår att se ;)

Nu ska jag bara städa huset, sen har jag slutat för dagen. H & barnen åkte till Kvitfjell igårkväll, och Baard åker ikväll, så jag blir hemma själv ihelgen! Najs, då blir det pepparkaksbak, julpyssel och pepperkakshusbyggande ;)
Ska även klämma in lite vin, eftersom jag & Eve fick 3liter av H ;)
Bilder sen vi var i Götet ;



 
Kommentarer

gumsi rumpen :) Jag dissar inte dig :)) du dissar mig med isf ;D hihi. Ja men det låter ju jätte mysigt, tyvärr ska jag vara barnvakt imorgon, första gången på åååår och daar! Men jag ringer dig sen :) PUSSSS<3

2009-11-27 08:20:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.