Babysitter.

2009-10-05
12:18:45


Gah. Sov jättedåligt inatt, men fick dock sovmorgon eftersom jag ska vara barnvakt till elva ikväll.
Ska följa med Camilla på ridningen, det ska blir superkul. Planerar att ta med mig kameran, så det kommer bilder.
Håller även på med en ny bloggdesign, så det kommer bli massa uppdatering, men kanske i slutet av veckan kommer den nya designen upp.
Till middag blir det pasta carbonara, mumsigt värre.
Nuu - back to work.
Familjen har hur mycket tvätt som helst, sen dom var i hyttan.

Såhär pigg & fräsch ser jag ut idag. Blir nog en dusch inom kort.


 
Kommentarer

skulle du inte göra din lax?

2009-10-05 13:07:46

jo, jag skulle det :) men blev ändrade planer ;) hehe.

eftersom helene & baard inte ska äta hemma gör jag den nån gång dom gör det istället :) så idag blir det lättsam färdigmat ;) haha.

2009-10-05 14:11:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.