JAG LEVER!!!

2009-10-15
12:39:04


Eftersom att många frågar om jag dött eftersom jag inte uppdaterat på några dagar kan jag härmed bekräfta att jag lever!
Dock halvt, igår var det bursdag & 26 barn här. Tror ingen som inte var här förstår kaoset..
Ska iaf få en slant för det (tacktack).
Idag var första dagen på mitt nya städjobb. Det gick superbra. Dock var jag supernoga eftersom jag ska göra allting varannan vecka, så nu vet jag vad jag ska göra osvosv.
Nu ska jag upp och stryka skjortor, sen hämta barnen & sen antagligen till Johanna om jag hinner, med tanke på att jag är barnvakt tills Helene kommer hem, och det vet man aldrig när det blir :)
SNAAAAAART KOMMER JAG HEM! : )


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.