Nyttig frukost, powerwalk & träningsvärk.

2009-10-13
09:44:11


Japp, det beskriver min morgon superbra.
Måste bara säga att det börjar bli riktigt kallt här nu.
Jag funderar på om jag ska köpa garn idag & sticka en halsduk.. Jag jobbar ju trots allt som hemmafru så..


Igår var jag & Eveliina på ett riktigt jobbigt pass. Och det får man ju såklart smaka på idag.
Och jag hade ju redan träningsvärk så det räckte igår innan vi börja med passet, menmen.
Det är ju skönt med..

Nu ska jag vänta in Malin, sen ska vi baka cupcakes, eftersom CH har kalas imorgon :)¨
Cissi, du skulle behövas här!! Men jag har ingen bensin att hämta dig! :( <3


 
Kommentarer
Stefan Falkelind http://falkelind.blogg.se/

Vilken smak blir det?

2009-10-13 18:36:02

Vad du har blivit duktig och tränar :)



sv: haha, jag vet också vad min rubtik betyde.Och du har alldeles rätt :)

<3

2009-10-13 18:40:52

BLOGGA!

2009-10-15 09:24:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.