Söta Camilla.

2009-09-16
13:11:25


Igår när jag kom hem från träningen hade Camilla (mellanbarnet) ställt in en present till mig.

SÖT!
Jag fixade mig ett ljus, ställde ner ljuset i lyktan och mös framför idol.

Imorse efter jag lämnat barnen i skolan powerwalkade jag lite.
Sen tog jag bilen till Cissi, hämtade dom & sedan åkte vi direkt till Elixia & body pumpa.
Dock bara jag, eftersom Isak saknade Cissi och vägrade leka i lekrummet med ledaren.

Sen strök jag lite & nu sitter jag här.
Ska gå & fixa lite till (slappa), sen hämta Christian i skolan.
Är även barnvakt ikväll, så det blir ingen praktikantträff idag heller :/
Ha en fin dag!



 
Kommentarer

Emma :) Jag måste fråga, hur ser du idol? :) jag vill också! ÄR det på datorn?

2009-09-17 09:02:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.