April 28, 2010

2010-04-28
14:23:32


Åh. Jag la mig i min säng, kände att jag höll på att få migrän, och somna till nu, skönt men känns som att jag slösa bort en hel dag. .

Jag tappa ena taggen, så fick trycka igenom en tjockare stav. Mycket snyggare!

En sak som är riktigt konstig är att jag kände att jag skulle få migrän, jag menar .  . Jag har fått "migränanfall" en gång, men redan nu vet jag hur det känns innan :s Kroppen är bra underlig!


Alldeles strax ska jag gå & hämta pojkarna. Får se vad vi ska hitta på idag, kanske ut på promenad, kanske tillbaka hit, jag har inte bestämt mig riktigt.
Sötisar :) 
Åhjuste, jag har fått mina linsor som jag beställde nu! WIHO. (bruna såklart)
Imorgon åker hjärtat till mig!
Dock är han inte framme förrän på fredag.


 
Kommentarer
mamma

stackars dig som fått migrän med,ja visst känner man det bra långt innan,du kan ju köpa medicin (både nässpray och tablett) som man tar när man känner det.

Puss på dig

2010-04-28 18:55:54

sv: ja det kan jag göra. Kan ju skriva varje dag vad jag har ätit och sånt.

Bra ide Emma hjärtat! <3

2010-04-28 20:24:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.