Min helg å sånt i bilder & ord ;)

2010-04-07
11:04:46


I fredags fyllde Maths 20, firade honom dagen innan (samtidigt som hans bror fyllde 24).
Vaknade upp, åt & sånt, sen tog vi vårat pick & pack upp till Rörvattnet, där hela släkten i princip väntade.
Hann sminka mig & byta om, sen bar det av till fjällhotellet där det var 90års fest för mormors moster.
Superkul & såååå. MosterGreta fyllde alltså 90 & Maths 20, sen efter klockan 12 fyllde även min moster 35, så det vart mycket firing! :)
Vi var kvar i Rörvattnet till söndageftermiddag någon gång, då åkte vi vidare till stugan.
Har haft det suuuuupermysigt verkligen, och skulle kunna stannat kvar här forevah, men liksom, jag har ett uppdrag i Stockholm som jag ska slutföra! : ) Hehe.
Just nu ligger jag i soffan hemma hos Maths, som sover. . Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, kanske mysa lite till & sååånt. 


Bilder sen Rörvattnet.

Moster, deras morbror Leif & Mamma.
Birgitta
Lars & Määäthie
Morfar 


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.