Mo tala.

2010-04-23
14:03:34


Igår klockan 13.55 kom jag fram till Linköping! Där Ronja, Alex & Jesper mötte upp mig.
Vid tog en fika, sedan fortsatte vi till Motala, så jag är alltså hemma hos dessa sötnosar! :)

När vi kom hem hit så kände jag hur huvudvärken kom smygandes, sen brakade helvetet lös.
Hade så sjukt ont i huvet, så när vi satt & väntade på våran pizza så fick jag springa & spy på toan - så jag har alltså migrän, TACK MAMMA! haha.
I alla fall, en tablett & lite sömn senare mådde jag toppen, dock sjukt trött.

Nu är Ronja & Alex på begravning, och jag sitter här & funderar på om jag ska ta mig ett bad.

So long!



 
Kommentarer
Anonym

ja nu vet du hur det känns iaf .....träningsvärk i huvudet sen ;)

2010-04-23 21:14:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.