My day.

2010-04-19
18:15:36


Har precis slutat, och ligger helt död nere hos mig. Eller nä, bara lite trött i ögonen. .
Tror jag ska ta mig en sväng på crosstrainern nu, det skulle kännas skönt - och lite two and a half men på det.
Jag idag, när jag & Angelica var vid "Bröllopsfotografens" kapell ;)


I lördags tog jag barnen hem till moster, Rolle & Olivia. Det tyckte dom var superkul.
Vi lekte i lekparkar, grillade & busade! ;)
Olivia & William vart superbraaa kompis, så himla söta, kramades & höll handen och sånt.
Haha, sötWilliam idag vid middagen;
- Emma, ska vi åka till Olivia. . SNÄÄÄÄLLLAAAAAAAAA.
- Nej inte idag, kanske någon annan dag.
- Men JO, JAG VILL DEE, snäääällllaaaaaaaaa.


 
Kommentarer
maria svärmor

Hej vår sötnos! Försöker igen att skicka till dig, vi saknar dig med, jättemycke. Förresten vad önskar du dig när du fyller år?

2010-04-19 21:13:23

Hej!! :)

aaw, <3

Jag vet inte, önskar mig inget speciellt! :D

Pussssar! ! hälsa roffe!

2010-04-20 08:03:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.