Shalalallalalaa jag är 19år idaaaaaaaaaaaag.

2010-04-30
07:49:08


WIHO! 19år.. Grattis till mig själv! :) hihi.
Älsklingen ligger brevid mig, skitfin.
Han är så söt, inatt när jag skulle krama honom så typ flippa han "Ahmen du ta det lugnt!! det är inte så jävla säkert det där", å då frågade jag vad, då sa han "GRENARNA I TAKET!" haha.
Åh jag blir så glad! Av "familjen" fick jag ledigt idag + sånna rumpskor (reebok easytone)!!!! :D Lyckligt. Så idag ska jag iväg och köpa dom, å sen ska jag få fin rumpa ! ;) hihi.
Nu ringde moster, mormor + co & sjöng för mig, väldigt vackert måste jag säga :)
Puss & kram allihopa, ha en fin dag ;)


 
Kommentarer

Ett stort grattis från Götelaborg !!! :D

2010-04-30 14:28:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.