VÅR !!!!

2010-04-12
18:34:05


Idag har jag varit duktig.
Efter jag lämnat barnen på dagis slängde jag mig in i bilen & drog direkt till SATS! Så numer är jag satsmedlem & tränar flitigt. . Eller? Jaja, jag ska iaf göra mitt bästa & imorgonbitti efter jag lämnat barnen blir det ett dubbelpass.
- Så EVELIINA YLILEHTO! Imorgon tänkte jag börja med våran träningsblogg, är du med?
Om du inte kommer ihåg inlogget eller något, let me know! : ) För när du flyttar till Italien vill jag ha inside info om ditt liv! :) Och du gumman, jag saknar dig MASSOR! KOM HIT SNART, okej?!

Iallafall. Efter jag tränat, duschat & fixat mig drog jag & träffa Angelica nere i Djursholm. Vi fotade (eller hon), och kolla på gigantiska hus. HELT sjuka!
NorgeGirls, tänk er Nesöya fast 4ggr värre. . Dåå har ni svaret!


Sen har jag & pojkarna varit ute och lekt lite idag, dock så kom föräldrarna efter typ 10min, men ändå! : )
Älskar att det är vår, mmmmm.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.