Filmtips #6

2010-08-21
14:56:15


Eftersom min fru nere i Italien behöver lite filmtips tänkte jag slänga in ett till idag.

She´s out of my league. - Först var jag väldigt skeptiskt till filmen, för det finns så många crapfilmer nu, men ladda ner den anyways, och eeeey den var faktiskt superrolig & bra!
Det handlar om en kille som för två år sen blev dumpad av sin flickvän, han vill såå gärna ha tillbaka henne, hon är nästan alltid hemma hos honom & hänger med hans familj - fast med hennes nya pojkvän. Han har typ inget självförtroende, men får chansen att gå ut med en riktig heting . . YES, SE DEN!



 
Kommentarer

jätte fin design !



rösta gärna på mig i månadens blogg !

http://jennakarlsson.blogg.se/2010/august/dags-att-rosta-pa-vem-ni-tycker-ska-bli-manad-1.html#comment



kram

2010-08-21 15:32:05

tack älskling <3

2010-08-23 11:42:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.