PSYKTANT!!!

2010-08-01
10:14:08


Godmorgon sötnosar!
Igår skulle vi på pridefestivalen, men såklart missade vi den! Dock fick vi se några transer iallafall.

Och igår fick jag en förbannelse över mig. . ska försöka berätta utan att bli helt förstörd.
OKEJ, jag & Elin gick själv en stund på stan. . Så kommer en 70årig tant, med likblekt ansikte &  brandgula tänder fram till mig och börjar skrika saker till mig, hörde inte ett ord av vad hon svamla om, utan vi bara fortsatte gå - och hon efter. . Till slut sprang vi in på en affär - och hon efter, dock stanna hon utanför och skrek något en sista gång, extra högt, innan hon gav sig iväg. .
- Det kanske inte låter hemskt, men FUCK vad rädd jag var.. När jag skulle berätta för Maths börja lipa på hans vita fina t-shirt - den är nu svart av mascara.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.