Slapplördag!

2010-12-11
15:36:06


Igår direkt efter vi fått se vårat mirakel åkte vi upp till mormor & morfar, för en slapphelg! Känns så skönt att bara vila, äta gott & dricka gott. Där lät det som att jag drack vin eller något, men jag menar såklart julmust! :)♥

Idag sov vi länge, och har sedan bara ätit & kollat på tv. Och dagen kommer fortsätta i samma stil, äta gott & kolla på tv ;)

Har ju med min dator, så tänkte KANSKE börja knåpa på en ny design, en lite julig, måste få all julkänsla som går nu! ;) haha.



 
Kommentarer

Grattis till er beeeebis! Naaaw så gulligt.



Och duu.. Fin design!!!

Kan man få tigga till sig en liknande/likadan med små förändringar...? Typ bilderna..

Annars jääättefin!



Krams Minna

2010-12-12 21:59:16
Stefan Falkelind http://stefanfalkelind.com

Jag har slappat hela dagen. Tänkte gå till stan men hoppade över det. Glöm inte min blogg tävling där du kan vinne presentkort på 300 kr hos Sumopix. http://www.stefanfalkelind.com/2010/december/vinn-presentkort-pa-300-kr-hos-sumopix.html

2010-12-18 22:17:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.