Helt galna ;)

2010-02-09
09:18:12


Catsliden igår var helt galen. Har sån jävla träningsvärk idag så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Okej, så illa är det inte, men nästan! Kan inte hosta, för då spricker min mage, jag kan knappt gå, för då spricker rumpan, osvosv. .

På kvällen igår gjorde vi något helt galet oxå, vi (jag & Eve) tog med oss Jullan till Holmenkollen, och åkte snowracer i en suuuuuperbacke! Tar ca 10min att åka ner, och fort går det! Ska dit igen på torsdag och då tänkte jag filma.
Det är helt sinnessjukt, ni fattar inte grejen alltså!
Varken jag eller Eveliina (tror inte Jullan heller) kommer kunna njuta och ha kul i en vanlig pulkabacke igen! Haha.
Jag är typ klar för idag (eller tills jag ska hämta Ch), så jag vette fan vad som sker. .
Yaya, seeyah!


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.