Långt inlägg.

2010-02-19
22:21:32


Hej & hå, äntligen framme i Sveriges huvudstad - Stockholm. Resan blev riktigt lång, med mycket falsksång, hihi. Fick stå stilla i 2timmar pga att två lastbilar krockat, kulkul!
Ska berätta en liten hemlis oxå angående det. . Okej ;
Jag kom ca 3e person i kön, folk börja vända för dom insåg att det skulle ta lång tid innan dom skulle släppa på. . Å vips som det var så var jag först i kön, åh herregud tänkte jag ! Så HEJ Å HÅ, jag åker å vänder, å ställer mig läääängst bak i kön som hunnit bli riktigt lång. . Men men, så går det när man är liten i en stor värld.

Nu sitter jag & moster å tar ett glas vin & kollar på OS, weheei.
- Jag saknar min älskade bby!!!
- Jag älskar Sverige.
- Och jag saknar min familj & vänner i Jämtland.
- Jag saknar Eveliina. . redan ♥



Apropå min bby så tycker jag sååå synd om honom. . Han ligger på sjukhuset :( Lilla älskade darling, när vi ses om några dagar ska jag ta hand om dig :) ♥





 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.