Red red wiiiiine.

2010-02-23
23:38:00


Shululuuu. Måste bara skriva detta som en påminnelse till mig själv. .
IMORGON (onsdag) TELEFONDATE MED MATHS 17.00 - GLÖM EJ!



Hihi sååå. . .
Maths resa hit är bokad, han kommer torsdag den 25e & stannar till måndag den 8e - ooooj vad vi ska mysa! :)
Han har bestämt att vi ska ligga och gosa hela dagarna, bara. Det tycker jag låter som en bra idé.
Jag ska bara jobba lite emellanåt, och det gläder mig.
På måndag börjar allvaret, igen. Det har varit skönt att vara ledig några dagar, men på måndag är det slut på ledigheten.
Imorgon ska jag till skattekontoret inne i Stockholm, sen ska jag till Danderyd där jag ska spendera min natt.
Sen har jag en liten tanke. . eller ett förslag till moster, (hon sitter brevid mig, men jag tar det här genom bloggen ;)
På fredag kanske jag & Maths tar med Olivia till badet, eftersom det antagligen inte blir imorgon . . What do u think?


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.