Maths Espemo

2010-01-10
17:11:17


45 frågor om dig och din Pojkvän.

1. Du är tillsammans med? - Rolf Maths Oskar Espemo.
2. Och varför det? - För att han är världens bästa & får mig att må bra.
3. Har han fått något smeknamn av dig? - Baby, älskling, honey, hjärtat osv.
4. När blev ni tillsammans? - 5september 2008.
5. Hur träffades ni? - Genom Viktoria, i Turkiet.
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Typ inte ;)
7. Hur gammal är han? - 19 snart 20.
8. Älskar du honom? - Oerhört mycket ♥
9. Har du slagit honom? - Nej, skulle jag aldrig göra! : )
10. Har du roligt med honom? - Så sjukt, vi skrattar alltid! : ) Haha.
12. Skulle du kunnna bo med honom? - Ja, men lite svårt just nu. Men vi har ju lägenhet.
13. Beskriv honom med tre ord? - Underbar, rolig & min! : )
14. Vet du nånting om honom? - Typ allt.
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Så länge vi inte tröttnar på varandra, och vi är inte ens påväg ;)
16. Får han dig att skratta? - Hela tiden! :)
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? - Kärlek
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Dom han gillar.
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Ja!!!!! Helt underbart.
20. Vad har han för ögonfärg? -  Brun/gröna!
21. Vad är det finaste du fått av honom? - Kärlek, allt!
22. Planerar ni framtiden ihop? - Ja, vi har väl några planer! :)
23. Skulle han bli en bra pappa? - Världens bästa, helt underbar.
24. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Myste & festa.
25. Vad gör han när han inte är med dig? - Lumpen, för han är sååå cool!
26. Är du svartsjuk på andra tjejer? - Nej, jag har ingen anledning.
27. Har ni bråkat nångång? - Nån gång på fyllan, aldrig bråkat nyktra.
28. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej.
29. Skulle du kunna vara otrogen? - Nej.
30. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Ca 8veckor pga lumpen & att jag bor i Norge.
31. Har ni samma åsikter om saker? - Ja.
32. Vem håller i fjärrkontrollen? - Alltid han, det blir bäst så ;) haha.
33. Går ni ut ofta? - Jadå.
34. Har ni samma musiksmak? - Typ.
35. Är han romantisk? - JAA! :D
36. Har han någon fobi? - Nej, inte vad jag kommer på.
37. Är han en djurvän? - Ja. . .
38. Kan han sjunga? - Alla kan sjunga.
39. Spelar han nått instrument? - Nej.
40. Kan han laga mat? - Ja, han är superduktig! :)
41. Är han konstnärligt begåvad? - Ja.
42. Är han envis? - Jaaaa.
43. Tycker han om att resa? - Jaaaa : )
44. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Var sig själv.
45. Vad är det sötaste han sa till dig sist? - "Du är bara 7veckor ifrån mig, jag älskar dig"



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.