Teletubbies.

2010-03-16
10:07:49


Hello sötnosar!
Idag är jag hemma med Victor, han e hostig & lite snorig, men dagis tycker han e supersjuk & borde vara hemma minst två dagar. . . Usch, aldrig kan båda hålla sig friska.
Så ni kör vi teletubbiesrace nu på förmiddagen, sen blir det pannkaka, lite sova & sen mys bara.

Vi har även varit ute på en promenad (vi lämnade ju W på dagis), det är superfint väder & eftersom jag missa hela förra veckans finväder måste jag passa på nu! :)
Igår var jag & Sunniva på långpromenad oxå, eller lång hade den inte behövt bli, men den blev ;)
Vi gick från Stockholm Östra till Centrum, tog typ en timme, för vi gick lite fel ;) Men fram kom vi iallafall! :)
Och så folkbokförde jag mig äntligen! Tog mig bara 15dagar ;)


Vad gör ni?


 
Kommentarer

njääe, jag kollar på gossip girl och ska väl äta något snart tänkte jag. sen ska jag jobba och såå. haha.

2010-03-16 11:21:44
mamma

jobbar som vanligt men vi har finväder så det är skönt att vara ute ;)

2010-03-16 12:18:25

Jag väntar på att Desperata hemmafruar ska börja :D

2010-03-16 20:30:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.