You brought me to life.

2010-03-08
07:18:17


Uääh. . Nu har han lämnat mig - SMASH - back to normal. .
Nu blir det lumpen igen för darling & jag ska fortsätta mitt nybörjade liv här i Djursholm ;)
Dock känns det bra, jag har mycket framför mig & jag ska njuta varje sekund.

Det händer mycket denna månad & nästa:
Olivia Sötnos fyller 2år , hur sjukt är inte det?! Helt sinnes.
Maths fyller 20, yiiiiha!
Denna månad åker vi upp till jämtland 
Mostergreta fyller 90, ojoj : )
Det är påskafton osv. .
Mamma fyller 37 & moster 35 . Shit, nyss var ni 20?! ;) 
Eveliina my exwife fyller 20, woa ; )

- Och så vidare! Listan kan bli riktigt lång!


Dessutom kommer Slättan hit till mig idag! HERREGUUUUD VAD KUWL!


Avslutar med bilder från helgen!

" Olivia, kan du flina till kameran? "




Maths gör en superfin täckning till mig 






 
Kommentarer
elina

& du fyller 19 nästa månad juu!

2010-03-08 12:51:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.