Fina fina helg.

2010-05-24
07:57:58


I lördags när jag & Viktoria satt på bussen från Emil trodde jag inte mina ögon. . Mitt i Djursholm såg jag flera kameler och lamor i en hage & sedan kollar jag till vänster & ser tre elefanter! HELT galet!
Jag vart superlycklig, och så åkte vi dit med bilen sen och tog massa kort. Fina fina elefanter 
Efter det åkte vi ner till vattnet, där vi gick på Caféet som är på bryggan. Tog en glass & bara njöt i solen. Kände även på vattnet & blev riktigt sugna på att bada, dock hitta vi aldrig badbryggan ;)
Sen på eftermiddagen åkte vi till moster, där vi käka middag å bara var typ, sen bar det av till GRÖNALUND! Även Sunniva & EvaLis var med - RIKTIGT KUL VAR DET! WIHO! Har fortfarande ingen röst kvar . .
Efter grönan kom vi på att vi inte ville hem, så vi drog på Nivå 22 & drack cider, sen till en annan bar där vi träffa brats ;)
Kom hem sju på morgonen, sov till tre på eftermiddagen. .
- Tack Viktoria för en asNAJS helg.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.