Imorgon kan man säga "imorgon är det fredag"

2010-05-26
09:36:33


Godmorgon!
Nu har jag lämnat killarna på dagis & även slutat för dagen. Mackan har varit i Tyskland sen i fredags, så han ville hämta dom.
Åh, vad liten hon har varit! Lilla Olivia.


Ann, Linda & Hanna vill att jag ska med på krogen ikväll, får se hur det blir med det. Skulle vara jätteroligt, för det är sista gången Linda kan hitta på något sånt innan hon flyttar hem, och det vill man ju inte missa! ;)


Fick precis ett samtal från Danderyds gymnasie, och jag ska dit imorgon & prata om hur jag kan göra och sånt.
Ha en fin dag allihopa! Kram.


 
Kommentarer

ha så kul på krogen!

lycka till på gymnasiet.

ha en fin dag själv.

mvh sunniva.

2010-05-26 15:26:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.