Kul kväll igår.

2010-05-27
08:14:36



Åh är galet trött! Uuuuuuuuuuuuuusch.
Igårkväll var iaf jag, Linda, Ann & Hanna ut. Var först på ngt billigt ställe och förfesta, sen drog vi på café opera.
Hade jätteroligt och det får man ju som en jävla smäll på käften för idag, fyfan är sååå trött! Kom hem vid två, så det blev ju inte sååå sent ändå :)
Saknar min bby!!!!
Killarna har inte vaknat ännu, vill bara att tiden ska gå fort, så jag kan lämna dom på dagis & sen sooooova bort hela denna gråa trista dag.


 
Kommentarer

WIIIIE, cafét. vare värt?

2010-05-27 09:20:12

Tackar, i löövit :)

Jag vet inte, den som är villig att följa med och har tid :)

Saknar dig men, kommer du inte hem någe i sommar. Vet inte om jag är ledig någe i sommar så jag kan komma och hälsa på dig :(



Du verkar ha haft en väldigt rolig kväll :) nIkväll är det min tur att ha kul på mösspåtagningsbalen :) <3

2010-05-27 12:48:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.