Imorgon är det första advent! :)

2010-11-27
10:11:39


Godmorgon!
Idag blir en fullspäckad dag tror jag. Mathilda vill ta en fika på stan, och sen träffa Jonna, försöka vara med henne så länge som möjligt. Robin fyller år där, så det lär ju vara massa släktingar å kitt, så får se hur länge vi blir.
Sen vill jag hinna med julbak oxå, förbereda lite inför imorgon ; )
Ungefär ett år sen. . galet alltså
Nu ska jag gå & gosa med hjärtat - om han vill, han vaknade tydligen på fel sida. .  ;)
- Ha en toppenlördag allihopa! :) ♥


 
Kommentarer

ååh saknar våra jul dagar, våran jul lägenhet & alla kort & våran haha PEPPAR KAKA.. hahah fan. finns inget sånt direkt här.. pepparkakor, lussekatter, peppakakshus. ingenting.. kan inte ens baka om jag vill. vi har ingen ugn i lägenheten i Milano. + fan. vi har en kock som gör all mat. jag då? kan inte ens laga lite jul mat.

2010-11-27 12:56:37
Stefan Falkelind http://stefanfalkelind.com

Jag har en skön semesterdag. Slappar. Sååå skönt.

2010-12-02 14:10:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.