Födelsedagskalas!

2011-04-02
10:39:42


Igår fyllde Maths bror Pether 25 barre. Det firades med supergod middag, trevligt sällskap & TÅRTA
Vid elva drog jag, Roffe & Maria hem till Brunflo, medan grabbarna fortsatte ut på krogen. Maths kom väl hem vid tre-halvfyra någon gång


Och idag fyller hjärtat 21. Storkillen min. När vi träffades var han 18, jag var 17. Nu är han 21 & jag fyller 20 inom en månad. Och om mindre än 2 månader kommer våran älskade skatt. Hur underbart är inte det?


Grattis grattis grattis älskade Maths. Du är det underbaraste som finns!



Just nu sitter jag i Brunflo. Har just kommit från Ica. Ska göra en tårta till Mathie. Bilder kommer nog senare på det.
Dock mår jag illa. Så får se om jag orkar göra den precis just nu.


 
Kommentarer

Hej på dig! Trevlig blogg du har du :P

2011-04-02 10:58:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.