För tre år sedan - till nu.

2011-04-27
15:43:38


För tre år sedan... åkte familjen ner till Haningen & träffade våran älskade kusin - för första gången. 
Tre år sedan, det är helt sinnessjukt. Våran lilla prinsessa är redan tre år & en månad (och två dagar).
Hon var det finaste jag någonsin sett, och visste att hon skulle bli alldeles speciell - min egna första kusin.
För två år sedan... var jag superkär (är fortfarande superkär), skulle fylla arton, ta körkort & sedan efter sommaren flytta till Norge. Något jag aldrig kommer ångra. Där träffade jag min fina vän Evelina Ylilehto, som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.
För ett år sedan... bodde jag i Stockholm, hälsade på min barndomsvän i Motala, och flyttade hem till Östersund igen, för att plugga. Min älskling muckade från lumpen, så vi flyttade ihop här i Aspås.
Nu ska jag bli mamma inom några få veckor, och mitt liv har aldrig känts mer meningsfullt. Tänk att jag, Emma Lindé ska bli mamma. Vad himla underbart & lyckligt. Och tänk att du, Maths Espemo är pappa till mitt barn - underbara du. 


 
Kommentarer

Naaw vad gulligt :D

<3

2011-04-27 16:31:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.