Föräldragrupp & ultaljud

2011-04-04
20:14:57


Åh vad jag älskar när det är finväder ute. Det är så underbart! Dock vill jag att det ska vara lite snö i påsk, dock kommer det nog inte vara det, om det ska fortsätta vara sånt här väder. Så, både gilla & ogilla :)

Idag var ju första gången på föräldragruppen oxå. Väldigt kul må jag säga, kul att träffa andra i samma situation. Och prata om saker man funderar om och sådant. Verkar som en superhärlig grupp oxå, vilket är toppen.  
Sen imorgon blir det ultraljud igen, för att se hur moderkakan ligger. Jag hoppas, tror och vill att den ligger så att jag kan föda vanligt, så håll tummarna för mig imorgon vid halv fyra tiden
K ä r l e k


 
Kommentarer

Lycka till på UL idag!

2011-04-05 08:51:05

Håller båda mina tummar <3

2011-04-05 12:05:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.