Min navel.

2011-04-11
19:25:46


Helgen i stugan var superskön. Jag älskar att vara där. I fredagskväll såg jag även att min navel har "poppat" ut halvt, vilket jag inte trodde skulle hända, eftersom den varit så stor & djup ; ) haha. Det ser superkonstigt ut, och där min piercing var har glidit upp nästan en centimeter oxå. Fattar inte hur detta kan vara möjligt över en natt? För kvällen innan hade jag & hjärtat suttit och studerat min navel & konstaterat att den nog inte "ploppar" ut.
Så här ser det alltså ut när man har en navel som har "ploppat" ut, HALVT. Haha. 
Såg även att jag fått en sne hormonrand  Men det är snyggt det med. 


 
Kommentarer

Söt magen! Jag har fått en jätterand över hela magen! Men ingen utåt navel ännu...har också vanligtvis en väldigt djup en ;-) så vi får väl se. kram

2011-04-12 11:25:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.