Big brother 2011

2011-02-21
15:56:53


Hej på er! :)
Den här måndagen har gått riktigt segt. Håller ni med?.. Dagen började med praktik, alla småfisar är så mysiga! :) Slutade vid kvart över ett, då traska jag hem, men fick typ krypa dom sista metrarna, nä okej, men jag fick gå supersakta, hade riktigt ont i höfter å så.

Sen jag kom hem har jag bara legat i sängen och kikat på Big Brother. OMG i love it.
Det har & kommer alltid vara mitt favvoprogram! :)
Och det är inte alls sämre än det brukar vara, man tycker alltid varje början av BB att det är trist, för man jämför med tidigare säsonger, men efter ca 2 veckor älskar man det och tycker de e awesome!


 
Kommentarer

Tyckte det var segt i början , men nu börjar det ta sig.



www.girlsofwestcoast.se

2011-03-06 17:36:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.