Bebisens sparkar på utsidan.

2011-01-16
19:04:36


Imorse låg jag & Elin och datanörda, när min lilla älskling i magen började leva loppan där inne, så vi såg enmassa sparkar utanpå magen, för första gången! ♥ Helt underbart. Och pappa Maths & Farmor Maria har även fått känna på massa sparkar..


Vi har även varit förbi hos Maths gammel-farmor idag, jag träffade henne för första gången & vi berättade även att vi ska få ett litet barn i maj. Det känns så overkligt att säga...vi ska ha ett litet barn!


Imorgon är det skolan igen, bild står på schemat, och där håller jag på att sticka små tjocksockar, och Frida håller på att sticka vantar till lillen. Om Frida har med sin superkamera ska jag passa på att ta lite bilder oxå.


Det här är mitt liv, jag lever min dröm! ♥


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.