Dag 7 – Min bästa vän.

2011-01-28
13:23:57


 Caroline Norlander. Min bästa vän. Var håller du hus? Varje dag går jag & väntar på att du ska ringa och säga 
att vi ska göra något bus. Att vi ska gå ut & tjuvröka, för du fått tag på cigg. Eller att vi ska sno Cissis moppe när
hon var på skolan. Eller cykla till Krokom bara för att köpa massor av godis som vi sedan skulle svulla i oss. 
- Du lever kvar i mig. Så länge jag andas ♥


Det har gått över sex år. Och jag har fortfarande inte fattat att du aldrig kommer tillbaka. Jag vill inte. 
Jag undrar så hur du mår, var du är & vad du gör. Ifall du ser att jag ska få en liten bebis, en bebis du skulle
älska lika mycket som jag gör. Jag undrar.... 


Det här är våran piercing.


- Vi fick låna en ängel, för en stund.


 
Kommentarer

<3

2011-01-28 14:41:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.