Eveliina & Göteborg.

2011-01-21
15:42:17


Såg idag att jag inte skrivit om när jag var i Göteborg. Hur har jag kunnat glömma skriva om det?!
I alla fall, jag åkte ner två dagar efter julafton, nattåget. Såklart fick jag sova längst upp & gå upp (ner) och kissa hundrasjuttioåtta gånger, vilket i sig var en utmaning. Stegen är ju livsfarlig.
Kom dit, och då stog Eveliina - min fina - och vänta på mig & magen, med denna fina skylt
Sen så gick vi på stan, fika, prata, mös, och allting som hör till enda tills jag åkte hem, dagen innan nyårsafton.
Fan vad jag saknar att ha den bruden nära mig alltså. Nu befinner hon sig liksom flera hundra mil ifrån mig, i Italien, det är helt galet.
Love you girl


 
Kommentarer

looove U bebe. <3<3<3

2011-01-22 00:26:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.