Första skoldagen.

2011-01-10
15:52:11


Hej & hå. Idag var första skoldagen sen lovet. Riktigt jobbigt att kliva upp, men med världens bästa pojkvän som kliver upp trots att han är ledig - bara för att jag ska ta mig upp, så gick det faktiskt ganska bra. Fick en må-illa-attack & svimfärdig-attack på samma gång, men som tur var fanns Frida, min räddande ängel & tog med sig drickbart vatten till skolan, så efter det mådde jag bättre :)

Efter skolan gick jag & Frida och inhandlade garn & stickor, så nu har jag suttit & stickat en början på tjocksockar i storlek 18, hihi ♥


 
Kommentarer

ååh, vad gulligt. tänka sig att du redan förbereder dig för att bli mormor/farmor trots att du inte ens fått ditt eget barn än.

haha ;)

2011-01-10 16:16:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.